Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення курсу "Сходинки до інформатики" - Закони, розпорядження та ін. - Законодавчо-нормативні акти - Каталог статей - Сайт кабінету інформатики
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 25.03.2017, 03:57

Вітаю Вас Гость
Меню сайту
Категорії розділу
Закони, розпорядження та ін. [12]
Нормативні акти, які потрібно знати майбутньому вчителю інформатики
Новини освіти [3]
тут будуть останні новини освіти
Міні-чат
200
Наше опитування
Яким браузером Ви користуєтесь?
Всего ответов: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні до нас завітали

Каталог статей

Головна » Статті » Законодавчо-нормативні акти » Закони, розпорядження та ін.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення курсу "Сходинки до інформатики"
Обов’язковими умовами впровадження експериментальних інтегрованих пропедевтичних курсів «Сходинки до інформатики» для 2-4 класів та «Інформатика» для 5-6 класів […] є належний матеріально-технічний стан комп’ютерного парку, наявність необхідного програмного забезпечення, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та належний рівень підготовленості вчителів.
Викладання інтегрованого навчального курсу «Сходинки до інформатики» у 2-4 класах та курсу «Інформатика» у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної складової на¬вчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень).
Основними завданнями даного курсу є: формування у молодших школярів первинних навичок роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності застосування комп’ютера та інформаційних технологій і загальний розвиток дитини.
Підручники «Сходинки до інформатики» ознайомлюють учнів із основними поняттями інформатики, залучають до практичної діяльності на комп’ютері, підтримують вивчення основних предметів (українська мова, англійська мова, природознавство, математика), розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності.
Кожний урок у підручниках для 2-4 класів подано на розвороті підручника із урахуванням психолого-фізіологічних та вікових особливостей учнів початкової школи.
При вивченні курсу передбачено кілька напрямків навчальної та розвивальної діяльності учнів: пізнавальний, прикладний, алгоритмічний та розвивальний.
Опановуючи курс, учні:
• засвоюють відомості про призначення комп’ютера, можливості його використання, складові частини, основні принципи роботи;
• ознайомлюються з властивостями інформації, інформаційними процесами у навколишньому світі;
• здобувають навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, складання простих мелодій у середовищі музичного редактора, створення малюнків у графічному редакторі та ін.;
• засвоюють поняття алгоритму, розрізняють їх основні види, вчаться складати і записувати прості алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та навчальній діяльності;
• розвивають свою креативність та логічне мислення шляхом виконання творчих завдань.
Підтримка, корекція і пропедевтика знань, умінь і навичок з основних предметів досягається шляхом роботи з різноманітними навчальними, навчально-контролюючими та пропедевтичними програмами […].
Для забезпечення практичної частини уроків інформатики розроблено відповідний програмно-методичний комплекс «Сходинки до інформатики» для 2-5 класів [з 2008 року: педагогічний засіб навчального призначення «Сходинки до інформатики Плюс: комплекс навчально-розвивальних програм для 1-7 класів» — прим. ред.], навчальний матеріал у якому відповідає віковим особливостям учнів, подається в доступній ігровій формі, зацікавлює дітей.
Більша частина навчальних програм має тренувальний характер та орієнтована на застосування на етапі формування навичок. Деякі з програм є демонстраційними та можуть бути використані вчителем під час пояснення нового матеріалу або на уроках узагальнення знань. Навчальні програми комплексу «Сходинки до інформатики» сприяють реалізації як міжпредметних зв’язків, так і загальноосвітніх завдань.
Структура уроків курсу «Сходинки до інформатики» відрізняється від традиційних уроків у молодшій школі і складається із трьох частин: теоретичної, практичної та розвивальної.
Теоретична частина може проводитись у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій або призначена для підтримки, вивчення навчальних предметів, повторення і закріплення матеріалу. Друга частина — це практична робота учнів за комп’ютерами. Третя частина уроку — це виконання учнями завдань з логічним навантаженням для розвитку пам’яті, кмітливості, ерудиції .
Слід зазначити, що принциповим моментом застосування комп’ютера у початковій школі є те, що відповідний предмет має викладати певним чином підготовлений вчитель початкових класів.
Категорія: Закони, розпорядження та ін. | Додав: xxx--VM--xxx (20.08.2009)
Переглядів: 2705 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Повідомлення:

Група:
Гості
Гість, ми раді Вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту


Соловйова Т.М. © 2009 -2017
Сайт створено у системі uCoz