Критерії оцінювання з інформатики - Закони, розпорядження та ін. - Законодавчо-нормативні акти - Каталог статей - Сайт кабінету інформатики
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.02.2017, 19:30

Вітаю Вас Гость
Меню сайту
Категорії розділу
Закони, розпорядження та ін. [12]
Нормативні акти, які потрібно знати майбутньому вчителю інформатики
Новини освіти [3]
тут будуть останні новини освіти
Міні-чат
 
200
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 96
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні до нас завітали

Каталог статей

Головна » Статті » Законодавчо-нормативні акти » Закони, розпорядження та ін.

Критерії оцінювання з інформатики

До навчальних досягнень студентів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:

  • теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп’ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп’ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.
  • практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення – програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, програмами для архівування файлів, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп’ютерних презентацій та публікацій, табличними процесорами, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами. мультимедійними комп’ютерними енциклопедіями, педагогічними програмними засобами для комп’ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду гіпертекстових сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання, зокрема деякої мови програмування.

Оцінювання якості підготовки студентів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності.

Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень студентів з інформатики, що відображено в таблиці і побудовано таким чином, що досягнення певного рівня навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички опановані студентом.

Рівні навчальних досягнень (I-IV)
Бали (1-12)
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів
І Початковий
1 Студент:

• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
• знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з
комп’ютерною технікою
2 Студент:
• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі
та може фрагментарно відтворити знання про них
3 Студент:
• має фрагментарні знання при незначному загальному їх обсязі
(менше половини навчального матеріалу) при відсутності
сформованих умінь та навичок
ІІ Середній
4 Студент:

• має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину
навчального матеріалу може відтворити репродуктивно;
• може за допомогою вчителя виконати просте навчальне завдання;
• має елементарні, нестійкі навички роботи на комп’ютері
5 Студент:
• має рівень знань вищий, ніж початковий;
• може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального
матеріалу з елементами логічних зв’язків;
• має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання
інформації на комп’ютері
6 Студент:
• знайомий з основними поняттями навчального матеріалу;
• може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу
і робити певні узагальнення;
• вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
• має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання інформації
на комп’ютері
ІІІ Достатній
7 Студент:

• вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
• може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи
інформаційної системи, та наводити власні приклади на
підтвердження деяких тверджень;
• вміє виконувати навчальні завдання, передбачені програмою
8 Студент:
• вміє аналізувати навчальну інформацію, в цілому самостійно
застосовувати її на практиці;
• вміє контролювати власну діяльність;
• самостійно виправляє вказані вчителем помилки;
• самостійно визначає спосіб розв’язання навчальної задачі;
• вміє використовувати інтерактивну довідкову систему
9 Студент:
• вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
• вміє узагальнювати і систематизувати навчальну інформацію;
• самостійно виконує передбачені програмою навчальні завдання;
• самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
• може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання
навчального завдання;
• вільно володіє клавіатурою
ІV Високий
10 Знання, вміння і навички учня повністю відповідають вимогам
державної програми.
Студент:

• володіє глибокими, міцними знаннями, самостійно визначає проміжні
цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти, явища;
• вміє знаходити додаткову інформацію та самостійно використовувати
її для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей,
судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
• має певні навички керування інформаційною системою
11 Студент:
• володіє узагальненими знаннями з предмету;
• вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати
власної практичної роботи;
• вміє самостійно знаходити джерела інформації і використовувати її
відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
• використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
• вміє виконувати завдання, не передбачені шкільною програмою
• має стійкі навички керування інформаційною системою
12 Студент:
• має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує;
• самостійно розвиває власні обдарування і нахили;
• вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для
доповнення власних знань та розв’язування задач;
• має стійкі навички керування інформаційною системою у
нестандартних ситуаціях
Категорія: Закони, розпорядження та ін. | Додав: Ktara (14.09.2009)
Переглядів: 1175 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Повідомлення:

Група:
Гості
Гість, ми раді Вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту


Соловйова Т.М. © 2009 -2017
Сайт створено у системі uCoz