Стандарт освіти. Старша школа - Закони, розпорядження та ін. - Законодавчо-нормативні акти - Каталог статей - Сайт кабінету інформатики
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 23.02.2017, 04:38

Вітаю Вас Гость
Меню сайту
Категорії розділу
Закони, розпорядження та ін. [12]
Нормативні акти, які потрібно знати майбутньому вчителю інформатики
Новини освіти [3]
тут будуть останні новини освіти
Міні-чат
 
200
Наше опитування
Як Ви потрапили на наш сайт?
Всего ответов: 80
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сьогодні до нас завітали

Каталог статей

Головна » Статті » Законодавчо-нормативні акти » Закони, розпорядження та ін.

Стандарт освіти. Старша школа

Вимоги до мінімального обов'язкового рівня засвоєння змісту


Старша школа

Інформація та інформаційні процеси

 

Кодування та подання інформації в комп'ютері

Мати поняття про принципи кодування інформації. Знати особливості двійкової форми подання інформації та її переваги. Знати типи величин, форми їх подання і опрацювання на комп'ютері.

Інформаційні технології

 

Інформаційна система

 

Інформаційна система, її структура. Основні пристрої апаратної складової інформаційної системи, принципи функціонування комп'ютера

Знати структуру інформаційної системи, основні характеристики і функції процесора, види пам'яті; основні характеристики дисплеїв, принтерів; при значення сканера; призначення кон-троллерів, адаптерів; роль магістралі; принципи взаємодії основних пристроїв комп'ютера при опрацюванні інформації; види магнітних дисків та їх основні характеристики.

Програмне забезпечення

Знати структуру програмного забезпечення інформаційної системи. Операційна система, її складові. Знати призначення і принципи роботи операційної системи. Вміти завантажити операційну систему. Вміти працювати з файлами, каталогами.

Мережі

Мати уявлення про локальні, регіональні, глобальні мережі; про апаратне і програмне забезпечення роботи мережі. Вміти користуватися електронною поштою.

Архівація і розархівація файлів

Мати уявлення про розміщення інформації на магнітних дисках. Мати поняття про архівацію файлів. Вміти створювати архів, переглядати вміст архіву, вилучати файли з архіву, вибирати файли з архіву.

Віруси й антивірусні програми

Мати поняття про комп'ютерні віруси і антивірусні програми. Вміти запускати антивірусну програму, визначати, чи заражені диск або пам'ять комп'ютера комп'ютерним вірусом; нейтралізувати комп'ютерні віруси.

Видавничі системи

Мати поняття про одну з видавничих систем (типу Word). Вміти підготувати і надрукувати простий документ, який містить текст, таблиці, формули, графічні об'єкти.

Системи МиІІутеаіа

Мати уявлення про системи Мultymedіа.

Інтелектуальні бази даних

Мати поняття про інтелектуальні бази даних. Вміти розв'язувати найпростіші задачі в базі даних.

Штучний інтелект.

Експертні системи.

Мати уявлення про напрями інтелектуалізації інформаційних технологій, що реалізуються в рамках штучного інте лекту. Знати призначення, структуру і принципи роботи експертної системи; приклади експертних систем; основні принципи організації діалогу в конкретній експертній оболонці. Мати уявлення про типи експертних систем та моделі подання знань. Вміти вести діалог з експертною системою, розв'язувати простіші задачі в експертній системі.

Технологія розв'язування задач з використанням засобів НІТ

 

Чисельні методи розв'язування найпростіших задач. .Подання чисел в пам'яті комп'ютера, виконання арифметичних операцій

Мати поняття про чисельні методи розв'язування задач, про подання чисел в пам'яті комп'ютера, точність виконання арифметичних операцій.

Розв'язування навчально-дослідницьких задач

Розуміти призначення і зміст основних ланок технологічного циклу «об'єкт -постановка задачі - побудова інформаційної моделі - побудова алгоритму -комп'ютерна реалізація - виконання дій - аналіз результатів». Мати поняття про коректність постановки задачі. Вміти правильно підібрати програмно-апаратні засоби для розв'язування навчальних задач. Вміти розв'язувати найпростіші типові навчально-дослідницькі задачі.

Алгоритмізація і програмування

 

Системи візуального програмування.

Мати уявлення про візуальне програмування, системи візуального програмування (типу Visual Ваsіс, Delphу, Fansy). Об'єктно-орієнтоване програмування. Мати уявлення про об'єктно-орієнтоване програмування.

Поняття про числення висловлень. Поняття предиката, кванторів.

Мати поняття про числення висловлень. Вміти будувати таблиці істинності для найпростіших логічних формул; записувати речення природної мови у вигляді формул числення висловлень. Мати поняття про предикат, квантори.

Процедурне і декларативне програмування. Поняття про логічне програмування.

Знати суть процедурного і декларативного програмування. Мати уявлення про логічне програмування.

</TBODY>

Категорія: Закони, розпорядження та ін. | Додав: Ktara (08.11.2009)
Переглядів: 1023 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Повідомлення:

Група:
Гості
Гість, ми раді Вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту


Соловйова Т.М. © 2009 -2017
Сайт створено у системі uCoz