Старша
школа
|
Інформація
та інформаційні процеси
|
|
Кодування та подання інформації в
комп'ютері
|
Мати поняття про
принципи кодування інформації. Знати особливості двійкової форми подання інформації
та її переваги. Знати типи величин, форми їх подання і опрацювання на
комп'ютері.
|
Інформаційні
технології
|
|
Інформаційна
система
|
|
Інформаційна система, її структура.
Основні пристрої апаратної складової інформаційної системи, принципи
функціонування комп'ютера
|
Знати структуру
інформаційної системи, основні характеристики і функції процесора, види
пам'яті; основні характеристики дисплеїв, принтерів; при значення сканера;
призначення кон-троллерів, адаптерів; роль магістралі; принципи взаємодії основних
пристроїв комп'ютера при опрацюванні інформації; види магнітних дисків та їх
основні характеристики.
|
Програмне забезпечення
|
Знати структуру
програмного забезпечення інформаційної системи. Операційна система, її
складові. Знати призначення і принципи роботи операційної системи. Вміти
завантажити операційну систему. Вміти працювати з файлами, каталогами.
|
Мережі
|
Мати уявлення
про локальні, регіональні, глобальні мережі; про апаратне і програмне
забезпечення роботи мережі. Вміти користуватися електронною поштою.
|
Архівація і розархівація файлів
|
Мати уявлення
про розміщення інформації на магнітних дисках. Мати поняття про архівацію
файлів. Вміти створювати архів, переглядати вміст архіву, вилучати файли з
архіву, вибирати файли з архіву.
|
Віруси й антивірусні програми
|
Мати поняття про
комп'ютерні віруси і антивірусні програми. Вміти запускати антивірусну
програму, визначати, чи заражені диск або пам'ять комп'ютера комп'ютерним
вірусом; нейтралізувати комп'ютерні віруси.
|
Видавничі системи
|
Мати поняття про
одну з видавничих систем (типу Word). Вміти підготувати і надрукувати простий
документ, який містить текст, таблиці, формули, графічні об'єкти.
|
Системи МиІІутеаіа
|
Мати уявлення
про системи Мultymedіа.
|
Інтелектуальні бази даних
|
Мати поняття про
інтелектуальні бази даних. Вміти розв'язувати найпростіші задачі в базі
даних.
|
Штучний інтелект.
Експертні системи.
|
Мати уявлення
про напрями інтелектуалізації інформаційних технологій, що реалізуються в
рамках штучного інте лекту. Знати призначення, структуру і принципи роботи
експертної системи; приклади експертних систем; основні принципи організації
діалогу в конкретній експертній оболонці. Мати уявлення про типи експертних
систем та моделі подання знань. Вміти вести діалог з експертною системою,
розв'язувати простіші задачі в експертній системі.
|
Технологія
розв'язування задач з використанням засобів НІТ
|
|
Чисельні методи розв'язування
найпростіших задач. .Подання чисел в пам'яті комп'ютера, виконання
арифметичних операцій
|
Мати поняття про
чисельні методи розв'язування задач, про подання чисел в пам'яті комп'ютера,
точність виконання арифметичних операцій.
|
Розв'язування навчально-дослідницьких
задач
|
Розуміти
призначення і зміст основних ланок технологічного циклу «об'єкт -постановка
задачі - побудова інформаційної моделі - побудова алгоритму -комп'ютерна
реалізація - виконання дій - аналіз результатів». Мати поняття про
коректність постановки задачі. Вміти правильно підібрати програмно-апаратні
засоби для розв'язування навчальних задач. Вміти розв'язувати найпростіші
типові навчально-дослідницькі задачі.
|
Алгоритмізація
і програмування
|
|
Системи візуального програмування.
|
Мати уявлення
про візуальне програмування, системи візуального програмування (типу Visual
Ваsіс, Delphу, Fansy). Об'єктно-орієнтоване програмування. Мати уявлення про
об'єктно-орієнтоване програмування.
|
Поняття про числення висловлень.
Поняття предиката, кванторів.
|
Мати поняття про
числення висловлень. Вміти будувати таблиці істинності для найпростіших
логічних формул; записувати речення природної мови у вигляді формул числення
висловлень. Мати поняття про предикат, квантори.
|
Процедурне і декларативне
програмування. Поняття про логічне програмування.
|
Знати суть
процедурного і декларативного програмування. Мати уявлення про логічне
програмування.
</TBODY>
|